Followers


Tersimpul Janji Antara Kami :

Daisypath Anniversary tickers

Terlafaz Ijab & Kabul Bersama :

Daisypath Anniversary tickers

Bukti Cinta & Anugerah Ilahi :

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, April 27, 2011

Kisah Pencari Kasut .....

Huuu.. cube tengok tajuk entri nie...sedih tak bunyinye.... *_*

Kasut...kasut... napela susah sangat aku nak dapatkan saiz yang padan ngan kaki aku ni..lepas satu2 kedai aku masuk, tapi hampa.. dari dulu lagi kott...masalah TAK ADA SAIZ...sekarang ni, timbul lagi masalah yang sama bila aku nak kawen..huuuu...semua butik2 yang aku pegi kasutnye xde saiz aku..susah sangat ke nak dapatkan SAIZ 4??? Dulu time aku konvo, aku cari kasut kat Vincci..saiz 3 1/2 ...huuu...sume kate kaki aku saiz kecik sgt..aku rase tak dela sampai saiz budak2...adehh...

Berbalik pada pencarian aku ni..kasut utk wedding aku..memang susah nak cari woo..kat KT ni kedai kasut ape je yang ade..yang glemer2 tu Vincci (xde yang aku berkenan..sakit lak tu bile pakai kasutnye...) & Viss (yang ni kali ni aku tengok dah xde kuar design2 yang lawa2...huhhhh...nasibla..nak tak nak kena cari jugak kasut..tak kan aku nak BERKAKI AYAM time wedding nanti...hahahaha...haruuuu...

Aku duk cari heels kaler putih (ni untuk majlis akad nikah & sanding belah perempuan) & heels hitam (ni lak utk majlis sambut menantu).. kaler yang memang sebati ngan tema wedding semua orang kot.. at least putih tu mesti ade..

Last2, aku gi JB...kebetulan memang nak cari barang hantaran kat sane utk bakal hubby..so aku intai2 jugak kasut yang lawa2...hihihi...Alhamdulillah adela jgk..tapi satu jelaaaaa....lain2 kasut aku jumpe jugak lepas redah semua kedai kasut kat KT...itupun ajak kakak aku temankan..huu... so layanlah pic kat bawah ni..antara kasut2 yang aku rembat... ^_^

sandal putih ni aku beli kat KT .. so nicela pada aku..kakak akupun kate cute..
so rembatlah yang ni..aku amek sebab harga bawah RM100..hihihi...lagi seringgit cukupla seratus..adeh..
Heels putih ni pun aku beli kat KT.. sebab saiz kat JB xde saiz 4..sedeyyy..seb baek ade saiz kat KT..baru je aku beli 3 jam yang lepas...kate owner kedai kasut tu, latest design..janji SELESA !!! pun harga dekat2 ngan sandal tu.. 
Heels hitam merelip ni lak aku beli kat JB..ngan bakal adik ipar time tu..heheh..seb baekkkk ade saiz..last stock..huhuhu...itupun lepas da usha banyak kedai kasut..hargapun same as kasut2 kat atas..

Nasib badanla...xde saiz kasut kat butik untuk aku sewa...huuuu (nanges...)

Ini ???? ni bukan kasut kawen,ok..hehehe..ni kasut yang aku beli (gatal tangan...) untuk aku pakai time shopping.. sebelum ni dah beli kasut Clarks. Kakak aku kate sayang lak buat lasak2..katenye,"kalau murah xpe sayang oi..." huhu..so aku jadikan kasut Clarks tu as hantaran..maklumla aku ni memang lasak...

Pesanan aku : Kalau memang xde saiz tu, beli jelaa.. jangan sayang duit.. sebab kaki kite jugakyang nak pakai..yang penting, SELESA !!! ^_^ Jangan lupe try betul2 sebelum beli, make sure it fix ur kaki ok???

5 comments:

  1. tgh jenjalan cari kasut size 3...nmpak lak blog ni..huhu..kaki kite kecik jugak..kite nak konvo ni...mane nak cari kasut itam..uwaaa

    ReplyDelete
  2. tu lar...kasut utk org cam kite susah nk dpt..bju pon kkdg g2..huhuhu...

    ReplyDelete
  3. saya pun size 3 gak.. jeles tgk org pakai kasut lawa2 tp kite xde size... huhuuhuh

    ReplyDelete
  4. Beli kasut tu dekat jb ke , dekat mane , sye saiz 3 atau 4 ya allah sume kdai xdk saiz sye , sliper beli saiz budak hmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...