Followers


Tersimpul Janji Antara Kami :

Daisypath Anniversary tickers

Terlafaz Ijab & Kabul Bersama :

Daisypath Anniversary tickers

Bukti Cinta & Anugerah Ilahi :

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, June 21, 2013

Anak Daraku Sudah Besar!

Tarraaaaaa....iklan jap...hehehe...ni laa anak dara aku...anak pertama kami...sekejap je dah besar..skarang ni dah masuk 1year 2month...becoknye ya ampunnnnnnn....huhuhu..orang kate anak pompuan memang mcm tu...asal celik mate je potpetpotpet...hihi..xpela nakkk...buat teman mama ko ni kat rumah yerr..

Dari review aku, masuk 1 year usia Zara dia dah pandai kenal :
BAS & LORI..pantang nampak,mesti akan sebut "Waahhhhh"..hihih..klako btulla...
Papa & Mama tu memang dari se awal 3 bulan tauuu...da pndai sebut..haaaa...gud girlll....
Panggil mak mertua aku dgn panggilan NENEK
panggil sepupu laki2nya ABANG & ALONG
Sponge Bob..hahaha..napela ko gelemr sgt di mata anak aku...akupun heran..dalam bilik air byk lak tu sticker ko, SB...

banyak lagi keletahnya..penat aku menaip ni haaa...huu..itula ragam anak kecil yg baru kenal dunia..
Mama doakan Zara jadi seorang insan yang celik akal,celik hati & celik segalanya laaa...n jadi anak yang solehah... ^_^ luv u darlinggggg...mmmuaahh...

7 comments:

  1. hai... awak, salam kenal dari saya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...