Followers


Tersimpul Janji Antara Kami :

Daisypath Anniversary tickers

Terlafaz Ijab & Kabul Bersama :

Daisypath Anniversary tickers

Bukti Cinta & Anugerah Ilahi :

Lilypie Pregnancy tickers

Monday, December 20, 2010

My E-day ~ 11 November 2010

 hoho..dalam busy2 sempat jugak aku langsungkan majlis pertunanganku dengan insan tercinta..hehehe..alhamdulillah..segalanya berjalan lancar seperti dirancang & cuaca on dat daypun cerah walopun sehari sebelum majlis hujan turun macam esok nak banjir..huhuhu..alhamdulillah...

Majlis aku ni simple je kot..sebab aku tengok ramai lagi yang buat majlis tunang gempak2..hehe..xpe, bagi aku majlis ni cukup best walaupun penat teramattt..fuhh..yela, boleh dikatakan semua persiapan aku buat sendiri (dan dibantu oleh beberapa org pentinglaa..mati woo nak siapkan sorg2..), hantaran aku gubah sendiri, barang2 beli sendiri ikut kesesuaian, doorgift buat sendiri, kek & cupcakes serta coklatpun buat sendiri..baju tunang beli upah jahit jer..pelamin je sewa..huhuhu..memang penat..tp bestttt!!!

Menunggu encik tunang datang dari jauh cukup membuat hatiku berdebar..alhamdulillah sepanjang perjalanan pergi dan balik, semuanya selamat...thanks a lot to my fiance and family ^_^

So, kat bawah ni antara pic yang di snap oleh fotographer (Palie mediaseni).. thanks a lot to Palie... ^_^

Note : lepas ni nak fikir utk majlis kawen pula...semangat2!!!

hantaran dua-dua pihak
berdebar gile saat sarung cincin..huhuhu... 
antara sahabat2 yang hadir..ade lagi yang datang tp sebelah petang, confirm x sempat bergambar..heheheh..datang lagi lambat2.. 
my bro & my sis..ape gaye ntah nie..huhu.. 
my cupcakes tier (licin wooo....) 
bersama encik tunang..hehehe.. 
poyo jek.. ^_^ x pernah nak seriuss..hehehe 
my mak andam..mantap! i like her style.. 
sesi outdoor kat pantai belakang airport.. 

Kini aku telah melangkah ke alam baru...x sangka dah selamat jadi tunangan orang..huhu..i'm taken...kui3x...
bile nak kawen ek ???

jeng3x....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...