Followers


Tersimpul Janji Antara Kami :

Daisypath Anniversary tickers

Terlafaz Ijab & Kabul Bersama :

Daisypath Anniversary tickers

Bukti Cinta & Anugerah Ilahi :

Lilypie Pregnancy tickers

Monday, February 22, 2010

Buah Hatiku

Kalau korang ditanye, apekah benda paling penting dalam hidup korang, ape korang jawab ek? Kalau aku, for surela my handphone..huhuhu.. Lainla kalau di tanye 'SIAPA' kah yang paling penting dalam hidup, mestilah jawapan aku akan jadi lain..hehehe.. Tapi betulla,kan.. Kalau xde hp, memang aku x leh wat keje punyela. Tak tenang nak buat itu ini...  Kalau hp aku weak baterinya lagila sasau mencari charger..

Haaa.. Nilah hp aku. Walaupun taklah secanggih hp orang lain, tapi cukup berguna buat insan seperti ku.huhuhu... Aku x suka sangat guna Sony, etc .. Ntahla, mungkin sebab function kot. Orang cakap nokia ni user friendly. Btulla tu kot. Senang nak guna. Sejak ade E71 ni, senangla sket nak browse internet di mana2 especially kalau tempat WIFI. Laju beb..hehehe.. promote2.. yang paling best, sebab keypadnya Qwerty. So senang nak sms. Pendek cerita, " BELILAH HP MCM AKU"... hehehehe... ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...