Followers


Tersimpul Janji Antara Kami :

Daisypath Anniversary tickers

Terlafaz Ijab & Kabul Bersama :

Daisypath Anniversary tickers

Bukti Cinta & Anugerah Ilahi :

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, November 6, 2009

Bertukar Angen!

Tadi time shopping kat Giant, tetibe teringat nak beli Nestle Coffee Latte (feveret drink aku ni...). Tapi malangnye xde yang sejuk.huhuhu...Akupun pusing2la carik air tin yang best sket. Nak stop kat Petronas dah malas nnti..Yela,time ujan cmni..

Skali aku nampaklah satu air tin ni. "Cam best jekk.." Hahaha! Betullll...Best2. Aku penah nampak air ni dulu.Tapi, tak tergerak nak amek check. Ternyata Boss Coffee Latte ni memang best giler! Sesuai gile utk org mcm aku yang keje tengah2 malam.hihihi..untuk hilangkan ngantukkk!

Tapi, bahaye jgk minum coffee ni..Lame2 ketagih dowh...


FEVERET DRINK TERBARU AKU!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...