Followers


Tersimpul Janji Antara Kami :

Daisypath Anniversary tickers

Terlafaz Ijab & Kabul Bersama :

Daisypath Anniversary tickers

Bukti Cinta & Anugerah Ilahi :

Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, February 22, 2009

Dapat Spek BaRu!!!

YeA!yEa!Spek BaRu!

Haha..setelah lame mencari spek yang cantik & menggoda jiwa saya, akhirnya jumpe jugak..thanks a lots for 'him' coz teman carikan spek yang cute & padan dengan muka saya ni..huhu..masalah btul kalo bab spek ni..yela,bentuk muka saya kecik...kebanyakan spek di kedai bila pakai membuatkan tudung saya jadi kembang di tepi..x beshhh...hihihi...tapi,skrg tak de masalah lagi!!!

Saya dengan spek lama.Almost 2 years kot.ke lebih ekk..haha..can't remember..X best dah guna rimless.Sebab saya seorang budak yang aktif..Spek ni telah saya buli..huhu...

Haaa..ni yang baru!best2!Menerangi jiwaku...hahaha...

(P/s : Ni bukan iklan spek tauuu...hahaha..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...